Life

Cum avem grija de sistemul imunitar – IV

Creste expunerea la soare
Pentru a-ti consolida fortarea imuna, profita de binecuvantarea naturala, de lumina soarelui. Expunerea la acesta este una dintre cele mai eficiente metode de stocare a vitaminei D, supraalimentatorul sistemului imunitar. Astfel, asigurati-va ca va inmuiati niste soare din cand in cand.

Chiar si iarna, aventura in afara, oricat de ostil ar parea, este ceva care va permite sa beneficiati de beneficii pentru sanatate. Doar nu treceti peste bord pentru ca riscati cancerul de piele si arsurile solare. Intre 15 pana la 20 de minute este suficient pentru ca efectele sa intre.

Accelerati si imbratisati o abordare proactiva. In loc sa stochezi tesuturi si sa te speli frenetic pe maini, incepe sa faci schimbari pozitive in viata ta. Fa-ti corpul o favoare si iti va multumi in cel mai bun mod posibil.

Faceti antrenamentele o parte integranta a rutinei dvs. saptamanale si tineti-va cont de obiceiurile alimentare. Duceti productia de celule anti-germeni la nivelul urmator si evitati abisul sezonului gripei.

Pune-ti sistemul in revista si transforma-l intr-o fortareata inexpugnabila a sanatatii.

Atentie: Informatiile furnizate pe acest site sunt destinate numai cunostintelor dvs. generale si nu reprezinta un inlocuitor pentru consiliere medicala profesionala sau tratament pentru afectiuni medicale specifice. Va rugam sa consultati furnizorul de asistenta medicala pentru orice intrebari sau griji pe care le puteti avea cu privire la starea dumneavoastra.

Leave a Reply