Life

Cum să adormi mai repede și mai bine

A vă odihni o noapte întreagă nu este ușor, mai ales atunci când vă este greu să adormiți. Dar somnul este atât de incredibil de important pentru sănătatea dvs. din mai multe motive, astfel încât este esențial să aveți un somn adecvat în fiecare noapte. Cu toate acestea, este mai ușor de spus decât de făcut, nu? Probabil ați încercat aproape tot ce vă puteți gândi și acum ați apelat la găsirea unor sfaturi care să funcționeze efectiv. Data viitoare când te vei trezi noaptea, numărând oile, de ce nu încerci câteva dintre aceste sfaturi utile pentru a te adormi mai repede și pentru a te asigura că dormi mai bine.

Scădeți temperatura din camera dvs.
Menținerea camerei mai răcoroase noaptea va ajuta la reglarea temperaturii interne a corpului. Pe măsură ce începeți să adormiți, temperatura corpului dvs. se va schimba, făcând mai dificil să adormiți și să rămâneți astfel dacă camera dvs. este prea caldă. Vă doriți să vă mențineți termostatul între 15 și 20 de grade Celsius pentru a vă asigura că temperatura corpului dvs. este suficient de reglată încât să se deruleze procesul de a dormi în acea noapte confortabilă de odihnă. Menținerea camerei la o temperatură mai rece te va obliga, de asemenea, să folosești pături mai confortabile și să găsești o poziție relaxantă, astfel încât să poți să îți fie ușor să dormi. Nimănui nu îi place să se simtă lipicios și transpirat noaptea, nu?

Fii activ în timpul zilei
Cum vă puteți aștepta să vă simțiți somnoros dacă nu ați făcut nimic toată ziua? În plus, dacă nu rămâneți activ fizic pe parcursul zilei, hormonii dvs. de stres ar putea crește și provoca ravagii în mintea dvs. în timp ce încercați să dormiți. Rămânând activ fizic în timpul zilei este benefic unei nopți de somn sănătoasă, mai ales atunci când o faci corespunzător. Exercițiile din cadrul unui antrenament și rămânerea activă în orele dimineții vor ajuta în cele din urmă la îmbunătățirea modului de somn mai mult decât dacă ar fi să faci exerciții fizice în timpul nopții. Această doză zilnică de activitate fizică va îmbunătăți, de asemenea, calitatea somnului pe care îl primiți prin extinderea producției de serotonină în creierul dvs. – ceea ce în cele din urmă scade nivelul hormonilor de stres pe care îi produceți.

Încercați să vă mențineți treji
Stai, ce? Da, studiile au arătat că forțarea de a dormi poate face de fapt complet opusul. A te forța să dormi nu va face decât să creezi mai mult stres și anxietate pe măsură ce trec minutele, ceea ce te va face și mai puțin probabil să atingi obiectivul de a adormi mai repede. Deci, de ce nu încercați să vă păcăliți creierul încercând să vă forțați să vă treziți. Cu această metodă, tot ce trebuie să faceți este să încercați să vă mențineți treji. Destul de simplu, nu? Dar cum funcționează? Dacă petreci mai puțin timp stresându-te cu privire la orele de somn care îți lipsesc, aruncându-te și întorcându-te, încearcă să te forțezi să adormi – șansele sunt că vei crea o cantitate copleșitoare de stres în creierul tău, care de fapt te determină să rămâi treaz. Încercați în această seară și vedeți dacă vă puteți păcăli creierul să adormiți mai repede.

Opriți toate electronicele
Între lumină și stimulare, electronica face extrem de dificil pentru mintea ta să se stabilească și să se relaxeze. Utilizarea telefonului pentru a căuta pe internet sau a te juca pe rețelele de socializare îți va stimula creierul suficient pentru a te împiedica să adormi. În plus, dacă joci jocuri video sau te uiți la televizor înainte de culcare, s-ar putea să-ți păstrezi mintea rătăcind pe parcursul nopții despre sezonul următor al emisiunii tale favorite sau cum să învingi acel următor nivel din jocul tău. Trebuie să lăsați aparatura electronică timp de câteva ore înainte să vă culcați și să vă acordați timp pentru a vă relaxa în mod natural, astfel încât să puteți adormi liniștit.

Nu mai privi ceasul
Te găsești cu ochii în ceas și urmărești câte ore au mai rămas pentru a obține o noapte decentă de somn? Sau poate te stresezi că trebuie să fii treaz, luminos și devreme pentru un test important sau un proiect de lucru – așa că te vei uita la momentul în care te întrebi cum vei reuși să funcționezi pe tot parcursul zilei cu doar somn. Fă-ți o favoare și ascunde-ți ceasul. Când ceasul tău este la vedere, este posibil să îl verifici în mod constant și să creezi stres în mintea ta. În cele din urmă, vă este mai dificil să vă abateți, să vă relaxați și să adormiți. Așadar, nu mai face griji pentru timp și oferă șansa de a vă relaxa corpul și mintea.

Meditați pentru a vă calma mintea
Meditațiile și practicile asemănătoare meditației sunt utilizate în general pentru a vă calma mintea și a vă relaxa corpul. Deci, este firesc să încercați aceste tehnici pentru a primi un somn mai bun și pentru a vă ajuta să adormiți mai repede. Stresul face ca mintea ta să se îngrijoreze mai mult și să se relaxeze mai puțin – ceea ce face dificil să-ți calmezi mintea și să te abate de la somn. Încercați să meditați pe tot parcursul zilei pentru a vă relaxa mintea și a vă reduce stresul pentru a vă simți energizat și în largul dvs., astfel încât să devină mai ușor să cădeți într-un somn adânc noaptea.