Fără categorie

Cum să scapi repede de o stare proastă

Trecerea printr-o stare de spirit proastă nu este foarte plăcută, indiferent de câte ori ați fost acolo. Mintea ta se regăsește în continuare într-o încetinire totală și este dificil să scapi de acele gânduri negative. Simțindu-te fără vlagă te împiedică să-ți trăiești viața cea mai bună. Iar acea stare de spirit nu îți va spori decât starea ta de spirit, transformând-o într-un ciclu vicios. Iată câteva modalități rapide și ușoare de a te ajuta să învingi stările proaste și să începi să te simți din nou ca tine.

Ai grijă de corpul tău
Uneori, o stare de spirit scăzută poate fi declanșată de unele cerințe nesatisfăcute ale corpului tău. Foamea sau epuizarea te pot face să te simți crud și iritabil, mai ales dacă nu ai mâncat sau odihnit de mult timp. Remediați-vă o masă sănătoasă și hrănitoare (nu mâncare prăjită sau fast-food) și spuneți la revedere de la durerea de foame care vă strică starea de spirit. Anumite alimente, cum ar fi ciocolata neagră, pot funcționa, de asemenea, ca un revigorant rapid. Uneori, atunci când ești suprasolicitat, lipsa de odihnă și somn te poate face să te simți prost. Corpul tău are nevoie de odihnă pentru a funcționa eficient. Pune-ți telefonul departe, oprește-ți laptopul și lovește sacul. Crede-mă, te vei trezi simțindu-te mai vesel.

Găsiți o distracție plăcută
Dacă nu este o problemă fizică care îți provoacă starea de spirit proastă, o soluție rapidă ar fi să găsești ceva care să-ți relaxeze mintea. Poate fi orice, atâta timp cât este o activitate de care te bucuri. Mergi la cumpărături, ascultă muzică, desenează, pictează – orice funcționează cel mai bine pentru a-ți aduce un zâmbet pe față. Chiar și alergarea erorilor sau lovirea câtorva elemente din lista ta de lucruri poate crea un sentiment de realizare în zilele grele și te poate ajuta să te simți mai bine cu tine. Dacă îți place să citești cărți, alege ceva pozitiv din raftul de cărți. Sau, urmăriți un serial la televizor. Trăind vicios prin personajul tău de ficțiune preferat poate face minuni pentru a-ți scoate mintea din necazuri și a te înveseli.

Exerciții fizice
O metodă simplă, dar puternică, de eliberare a stresului este exercițiul. Îți face ca endorfinele să curgă, îmbunătățindu-ți astfel starea de spirit în câteva minute. Alegeți dintre activități precum yoga, jogging, alergare, înot sau aerobic care vă cresc ritmul cardiac. Endorfinele sunt mântuitori naturali, care sunt pompați atunci când faceți exerciții fizice. Dacă doriți să obțineți cele mai multe beneficii, încercați să vă practicați antrenamentul în aer liber. Mersul în lumina naturală a soarelui este o modalitate excelentă de a-ți ridica starea de spirit în timp ce absorbi o vitamină foarte necesară, vitamina D. Antrenamentul în aer liber are, de asemenea, o mulțime de beneficii pentru sănătate. Pe lângă faptul că scapi de acea încruntare, îți îmbunătățește imunitatea și te ajută să te concentrezi. Așa că, data viitoare când te vei foarte supărat, ieși din casă pentru o vreme!

Socializează
Ați observat cum vă simțiți după ce v-ați întâlnit cu un vechi prieten? Fericit, nu? Oamenii sunt animale sociale și tânjesc după companie. Dacă singurătatea îți declanșează starea de spirit scăzută, găsește modalități de a te conecta cu cei dragi, atât cu prietenii, cât și cu familia. Făceți-vă planuri pentru a vă întâlni cu un prieten peste cafea, prânz, cină sau un film. Vorbind cu un prieten apropiat despre cum te simți te va ajuta să te simți mai bine. Dacă ieșirea cu ei nu este fezabilă, nu uitați că prietenii și familia dvs. sunt doar la un apel telefonic distanță. Apelurile video sunt o soluție și mai bună. A fi capabil să-ți vezi familia în timp ce vorbești te va face să simți că petreci timp împreună și să creezi o conversație mai atrăgătoare, mai plăcută.

Fii recunoscător și pozitiv
O altă evadare rapidă dintr-o dispoziție proastă ar fi să vă concentrați pe toate lucrurile bune din viața dvs. chiar acum. Când un gând negativ îți are rădăcina în minte, s-ar putea să te afli în spirală spre depresie. Înainte ca o dispoziție nebună să se transforme într-o zi proastă, este esențial să faci pasul înapoi și să începi să gândești mai pozitiv. Începeți prin a scrie fiecare lucru pozitiv despre viața dvs. așa cum este în prezent. Ar putea fi un lucru mic sau mare, dar amintiți-vă doar să-l scrieți. Vei fi surprins să descoperi cât de mult trebuie să fii recunoscător. Numărați-vă binecuvântările și fiți recunoscători pentru toți – cei dragi, realizările și călătoria dvs. până acum. Practicarea acestui mic exercițiu mental vă va îndepărta mintea de aspectele negative și vă va face să vă simțiți din nou mai fericiți.