Life

Importanța comunicării și cum să vă îmbunătățiți abilitățile

În timpul discuțiilor directe, o poziție fermă înseamnă adesea mai mult decât pură cunoaștere. Nu aveți prea mult timp să vă împovărați cu privire la cât de mult sunteți un expert pentru a vorbi despre un subiect care vă interesează. Mai ales în timpul unui interviu pentru un loc de muncă. Mai important este că te uiți direct în ochii interlocutorilor tăi de fiecare dată când vorbești cu încredere și îți arăți interesul față de subiect.

Rareori se va aștepta de la tine că știi deja totul în avans. Unele lucruri pe care le puteți „acționa”. Acest lucru vă va indica, de asemenea, să vă simțiți mai încrezător în abilitățile voastre. În timpul interviului, evitați să folosiți cuvinte precum „cred” pauze sau expresii precum „ăăă, deoarece sunt prea neutre și denotă neatenție și neîncredere. Nu inspiră încredere cu ușurință. Înlocuiți-le cu niște cuvinte care vor suna ca și cum atitudinea dvs. sunt dure și că ceea ce vorbiți este un fapt reale. De asemenea, veți avea un impact pozitiv asupra oamenilor dacă le validați opiniile folosind stilul lor de vorbire și reformularea opiniilor și atitudinilor menționate anterior.

Încercați să implicați în conversație mai mulți factori care provoacă emoții pozitive în rândul respondenților. Aceasta poate fi anecdote ingenioase, intrigante și încântătoare legate de subiect, chiar dacă conexiunea a fost doar tangențială. Fii atent la ritmul vorbirii tale. Faceți pauze în locurile potrivite când există ceva pe care doriți să-l subliniați. Îmbogățiți conversația cu detalii pentru ca ascultătorul să le poată imagina cu ușurință.

Există câteva trucuri pe care le puteți folosi dacă aveți nevoie de cineva care să vă ajute. De asemenea, dacă doriți să primiți serviciul interlocutorilor. În primul rând, fii direct și spune deschis că ai nevoie de ajutorul lor. Partenerii de comunicare vor refuza rareori o cerere directă de asistență dacă este ceva ce pot face. Ei vor simți o satisfacție mai mare pentru a ajuta.

Dacă nu sunteți convins că oamenii vor dori să vă ajute, puteți încerca să le solicitați un serviciu mult mai mare anterior. Vor respinge aproape sigur. După respingere, puteți căuta un serviciu dorit inițial. În acest sens, încercați să arătați cerințele dvs. ca opțiuni opționale., nu ca un ultimatum pentru că în acest fel veți reduce greutatea cerinței în subconștientul unui interlocutor.