Life

Metode care ajuta la intarirea sistemului imunitar – II

Schimba-ti obiceiurile alimentare
Nutritia este elementul principal al unui stil de viata sanatos, iar substantele nutritive sunt elementele sale de constructie. De exemplu, grasimile bune sunt o forta motrice in spatele productiei de compusi asemanatoare hormonilor care cresc capacitatea sistemului imunitar de a combate infectia si alti invadatori.

Legumele nesaturate sunt o sursa minunata a acestor bunatati grasi. Cu toate acestea, grasimile trans trebuie evitate cu orice pret. Mai mult, trebuie sa va indepartati de un obicei larg raspandit, de consumul excesiv de zahar. Optati pentru indulcitori naturali care nu inhiba capacitatea celulelor albe de a combate bacteriile.

Construiti o dieta sanatoasa, echilibrata
De asemenea, incercati sa mancati sa includeti mai multi acizi grasi numiti omega-3 in dieta dvs. Pestele gras face minuni pentru tine in aceasta privinta. Acesti acizi regleaza functia sistemului imunitar si cresc productia de compusi antiinflamatori in organism.

Pentru a spori si mai mult raspunsul imun, consumati produse sanatoase precum ciuperci, migdale, usturoi, ceapa si citrice. Acesta din urma este mancare de baza pentru ca organismul nostru nu poate pastra vitamina C. Prin urmare, este de cea mai mare importanta sa avem un aport zilnic din aceasta. Cu storcatorul de citrice Kenwood, puteti prepara cu usurinta o ceasca ambalata cu vitamine. In acest fel, intensificati activitatea fagocitelor, celulelor care digereaza bacteriile.