Stories

Sughițul și problemele cu aerul

Trebuie să-ți spun: am fost în mai multe călătorii cu trenul turistic. Dar, la mijlocul anilor ’80, nu existau niciunul ca acesta. Aceste vârfuri turistice sunt toată furia care oferă peisaj, istorie, emoție și distracție dincolo de comparație; există literalmente ceva pentru toată lumea.

Supraîncălzitor cu cazan pentru locomotive

Așadar, pe unul dintre acestea, așezat într-o mașină de marfă transformată în aer liber, situată între licitația locomotivei din față și transporturile de pasageri acoperite în spate. Între timp, din locomotiva care făcea onorurile în față, descărcată din stivă a fost această epuizare neagră, plină cu cindre de cărbune, care, desigur, au plouat pe paradele noastre colective.

Următoarea mutare evidentă a fost o alergare pentru acoperire. Pentru toți ceilalți care fac la fel, cel puțin aveau prezența minții să stea în interiorul autoturismelor închise.

În ceea ce mă privește, bine, niciodată nu o să treacă vreo ocazie (de o viață sau altfel) și de când am fost invitat să călăresc în cabină cu echipajul de cap, știi, în acel motor propriu cu aburi care producea evacuarea asta conținea bucățile de cărbune care umpleau cerul care ploua, inutil să spun, nu m-am dus să dau cu piciorul și să țip. Nimeni nu trebuia să-mi răsucească brațul, cu alte cuvinte.

 

Vorbesc despre perioada în care am fost în mașina mea, oprită direct în spatele sau în linia următoare pe banda din stânga și pe una dintre cele mai aglomerate intersecții ale drumului din toate lucrurile, când această explozie de fum negru a ieșit din autobuzul școlar din față și m-a îndreptat spre drum . A fost tot ce am putut face pentru a mă împiedica să nu fiu învăluit în acest dezastru aerian.

Acum imaginați-mi reacția atunci când paleta urâțeniei a izbucnit prin orificiile de evacuare, atât pe tabloul de bord, cât și pe dedesubt. Este genul de scenă pe care o aștepți pe ecranul mare al teatrului. Ca atare, am făcut cel mai bun lucru pentru a evanta fumul. Dar, chiar și mai bună a fost ușurarea pe care am condus-o cu 40 km / h, geamuri în jos și pe o bandă cu totul diferită.